wish me luck in PMR

Miss You


Assalamualaikum.. 
Dah lame tak tulis blog nih, sekarang terase nak tulis blog sebab bosan yang teramat mase cuti sekolah nie. Tak sangke tahun depan aku dah PMR, Ya Allah! Takutnye . Aku takut tak dapat nak pickup tahun depan tapi harap dapat la kejar mase tahun depan nanti. Insyaallah =)

PMR CANDIDATES TAHUN DEPAN CHAYYYOOK !!

Sekarang nih, aku rasa rindu sangat kat Khawa. Rindu nak main suap-suap dengan dia, nak simbah dia gune air, bila teringat semue tuh, buat aku rase macam nak nangis tau tak T__T. Ade satu hari tuh, dia boleh gurau dengan aku pasal mati, dia cakap dia ada pendarahan dalam otak. Masa tu, aku tengah lipat kain terus nangis sebab aku takut kehilangan dia. Bila dia call aku, aku tak dapat tahan, terus aku nangis tapi die cakap dia tipu je sebab dia nak tengok yang aku ni sayang kat dia ke tak . Mestilah sayang awak .

Bertarikh 14 November , aku dengan Khawa date. Lysa pulak dengan Zul . Punye lama tunggu Lysa naseb baik datang . Masa tunggu nak tengok wayang , tibe-tibe Arep datang , terkejut gila sebab Arep --> Baju Kuning + Seluar Pendek + Jam Hijau + Gelang Biru + Converse . Memang sakai pon, dah lah makan sorang-sorang. Aku bengang bila terpandang mate dia sebab .... kat bawah nanti aku cakap kenapa . Tengok wayang cerita Istanbul Aku Datang, best la jugak cerita tuh .Masa kat karaoke, Lysa boleh pulak suruh aku sorang-sorang dalam bilik tuh, nasib baik ada Nazir dan Arep dua bodyguard yang setia, setia ker ? haha. Masa tuh aku memekak kat diaorang pasal Elly, padan muke. Yang si Arep cari lagu bukan main lambat gila, haiih ==' penat aku tunggu . Masa balik aku boleh pulak tertinggal bas, apalagi menangis lah aku sampai call Arep . Pastu Khawa datang terus teman aku n pujuk aku jangan nangis lagi, Terima Kasih Awak. =)

SAYA RINDU AWAK =)


Gambar ni silau, tinggi kan khawa =)


Ni Lysa dengan zul =D


Pasal aku bengang terpandang Arep tuh sebab masa birthday dia aku call dia n wish dia. Tapi aku call dia masa dia betul-betul bangun tidur . Dapat cakap sikit je pastu aku terus macam malas nak call lagi sebab aku ingat dia macam tak nak cakap dengan aku. Aku terus buka Twitter n tengok tweet die, baru lah aku tau perkara sebenar. Dia kata dia happy dapat dengar suara aku wish dia dan itulah hadiah paling bermakna untuk dia . Bangga pulak. Dia boleh cakap suara aku manje pulak, ye ke ? Mungkin bagi dia ye kot .

Arep nih, dia ade Ask.fm . Bila aku tengok soalan yang dia dapat, kebanyakannye pasal aku, tak pasal ==' . Dia kate dia sayang aku dan ini ayat die 
' CINTA DAN HATI SAYA HANYA UNTUK CRUSH SAYA'
 Masa aku tengok ayat dia memang terharu pon. Aku pun terus tanya dia macam-macam tapi akhirnya kantoi jugak sebab dia kenal cara aku tulis . Haiihh ==' bengang gile tapi takpe lah. Dia pergi Sarawak. Rindu nak tengok dia online =.= Garfield ni aku bagi kat dia =)



KUCING MATA EMPAT KATUN BELON =)

Sebenarnya banyak benda aku nak cerita tapi masa tak mengizinkan. Mama pun macam biase dah marah ni, jumpe di lain post =)

Assalamualaikum